fredag 29 juli 2011

2 anledningar

I natt tänkte jag gå upp och fota lite med kameran för att göra ett roligare blogginlägg. Men sen orkade jag inte. Hade jag orkat hade jag tagit kort på följande:

1. På hustaket mitt emot oss häckar det varje natt/morgon runt 400 kråkor. Och klockan 05 sätter de igång ett kafferep som heter duga - totalt omöjligt att sova. I mina bästa fantasier drömmer jag om att jag har ett sånt där pumphagelgevär och bara kan skjuta ner varenda en. Nu får jag istället stänga fönstret och riskera att svettas ihjäl.

2. Andra bilden hade föreställt min kära sambo som av någon märklig anledning de senaste nätterna valt att parkera likt en sjöstjärna i sängen vilket lämnar ungefär 30 cm av sängen till mig. Medan han själv lever på 150 cm.

Och så hade jag tänkt att skriva ett kul inlägg om varför jag inte kunde sova och så. Men jag märker nu att det blev ju inte så kul utan bilder.

Ni kan ignorera det här inlägget med andra ord.

Inga kommentarer: